Esmorzars d'empresa
DARRER ESMORZAR D'EMPRESA REALITZAT - 4 D'ABRIL DE 2024
"Estratègies innovadores per captar clients i fidelitzar-los"
La captació d'usuaris o consumidors és una necessitat inherent a tota activitat comercial. L'evolució tecnològica i les seves eines ens ajuden a identificar, segmentar i oferir noves experiències als compradors potencials del nostre producte o servei.
La fidelització és la culminació d'una bona captació ja que el comprador esdevé client.
Us proposem una oportunitat de formació per conèixer els elements indispensables a l'hora d'elaborar el vostre propi pla de màrqueting digital i les estratègies de fidelització.
Programa:
8.30 Benvinguda i Presentació de la sessió a càrrec del Regidor de Promoció Econòmica, el Sr. David Martínez.
8.35 Ponència:
- Identificar el client objectiu
- Entendre i cobrir les necessitats del client per desenvolupar estratègies efectives
- Segmentar el mercat per focalitzar els recursos
- Oferir una experiència personalitzada al client
- Innovar amb l’ús de la tecnologia (IA, xarxes socials, bases de dades etc..)
- Elaborar un pla de MK digital
- Dissenyar un programa de fidelització propi
- Innovació continua amb l’oferta de productes i serveis.
- Feedback i preguntes
10.30 Cafè Networking entre els participants.
Ponent: Esperança Esteve Herrera
Direcció de Màrqueting (Escola de negocis EADA); Postgrau en Màrqueting online (Universitat de Barcelona- UB); Practitioner en Programació neurolingüística ( Institut Gestalt i aenpl); Coach Wingwave (Institut Besser-Siegmund); Màster en Coaching amb PNL (Instituto Neuron); Coach d’equips ( Insitut Gestalt) -Trainer’s Training amb PNL (Pnl Barcelona). Des del 2011 és Cofundadora de l’empresa “e+1 formem part del teu equip” www.emas-1.com
Activitat gratuïta.