26/02/2025 (PSC - El Margalló) Què va passar l’anterior legislatura que no es va portar a terme el Duprocim i fer arribar el de l’any 2025
RESPOSTA
Per l’elaboració del DUPROCIM, sabem que mitjançant una subvenció de la Diputació
de Barcelona, es va fer encàrrec d’elaborar el document, cosa que es va fer.
Tenim constància que el 13/09/2022 es va remetre a la Generalitat, en concret al rebut
consta, com a lliurat (s’adjunta justificant de la tramesa):
“S’adjunta l’informe del DUPROCIM de Sitges.
Aquest informe s’ha enviat a la Comissió de Protecció Civil de Catalunya per a la seva
homologacó” (tramesa rebuda del dept. d’Interior de la Generalitat E/026792 de
13.09.2022, mitjançant la qual es trasllada l’informe realitzat sobre el DUPROCIM).
Després d’haver preguntat en diverses ocasions, quan es va tenir resposta, es van
demanar que es fessin unes actualitzacions:
Enviat el: dimarts, 28 de maig de 2024 12:28
Per a: ALTARRIBA GUITART Jordi altarribagj@sitges.cat
Tema: RE: Pregunta
doncs està com estava, hi ha mancances i vam buscar la manera d’esmenar-les però
ho porta ella directament i fins que no torni no es reactiva, salvo orden en un altre
sentit.
Enviat el: dijous, 14 de desembre de 2023 11:50
Per a: ALTARRIBA GUITART Jordi altarribagj@sitges.cat
Tema: Re: Pregunta DUPROCIM
Bon dia Jordi,
Actualment, no s’ha assignat aquest tema a ningú, o almenys és el que tinc entès. Per
la meva part, no en tinc cap novetat al respecte.
Salutacions,
He preguntat de nou, la darrera setmana, i em diuen:
Pel que fa al DUPROCIM, el Carles Cortès va fer gestions la setmana passada amb
l’empresa redactora del document, els quals van informar que en breu lliurarien un
primer esborrany a la Diputació (i a nosaltres tal com els va requerir el Carles).