30/07/2025 (PSC - El Margalló) Els veïns de La Plana es queixen que moltes vegades que estan sense subministrament elèctric
RESPOSTA:
El passat 27 de juliol es va produir una avaria en una de les cabines del transformador
que subministra electricitat a la zona compresa entre el Caprabo i Can Pei, afectant
així un àmbit molt ampli. Aquest transformador dona servei a una àrea extensa i, cada
vegada que es produeix una incidència, la repercussió és significativa.
Segons informa Endesa, un cop finalitzin les obres de connexió de cinc noves línies de
mitja tensió des de la subestació del Montgrós (Sant Pere de Ribes) fins a Sitges, es
procedirà a dividir l’actual transformador en diversos equips. Aquesta actuació
permetrà reduir l’abast de les afectacions en cas d’avaria.
Així mateix, informem que ahir Endesa va presentar la sol·licitud de llicència per a la
retirada del transformador situat al carrer Mn. Fèlix Clarà, el qual es va incendiar, tal
com havia requerit l’Ajuntament.