El Parc de Can Robert estrena un espai d’ombra a la zona de jocs infantils
És el primer pas per convertir aquesta zona verda en un parc climàtic, una transformació que començarà al desembre
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
És el primer pas per convertir aquesta zona verda en un parc climàtic, una transformació que començarà al desembre
L’actuació al passeig de la Ribera i Marítim no afecta els vehicles, però a l’Avinguda de les flors sí que es prohibirà l’estacionament del 30 de juliol al dia 1 d’agost.
La banda californiana essencial dels 60 actuarà al costat del músic i actor nord-americà per arrencar un certamen musical que del 25 de juliol fins al 10 d'agost programa 12 concerts amb artistes com Kool & The Gang, Lax’n’ Busto o Zaz, entre d’altres.
Els artistes interessats poden inscriure’s telemàticament les seves creacions des d’aquest dijous, 24 de juliol i fins al 31 d’agost d’aquest 2025.
L’acte tindrà lloc a La Torreta (Baluard de Vidal Quadras) el dijous 31 de juliol a les 20h i descobrirà els noms dels principals protagonistes de la Festa i les novetats destacades del programa d’enguany
La trobada, entre la Direcció General per a la promoció i defensa dels Drets humans i la Regidoria de Drets socials, Ciutadania i Igualtat, permet posar en comú noves línies estratègiques i accions de sensibilització.
La diada castellera es farà dissabte a les 18.30h al Cap de la Vila
La platja de La Fragata acollirà aquesta festa el dilluns 28 de juliol, després que s'hagués d'anul·lar el passat dia 12 per pluges intenses. Es tracta d’una festa lúdica i educativa amb activitats musicals, tallers i contes per fomentar un estil de vida saludable a les platges.
Aquesta eina permet a la ciutadania enviar missatges directes als responsables de la via pública, amb l’objectiu d’arreglar situacions amb rapidesa.
Els ajuts estan destinats a les persones empadronades a Sitges i amb discapacitat igual o superior al 49%. Les sol·licituds es poden presentar de manera telemàtica a tramits.sitges.cat
La Junta de Govern Local aprova adjudicar el contracte per a l’execució de l’obra corresponent al projecte executiu de la coberta verda a l’escola Maria Ossó, i el seu servei de manteniment.
Fins al 20 de juliol es pot veure Ahir i avui. 100 anys d’humor gràfic, instal·lada al primer pis del Miramar-Centre Cultural. La mostra reuneix 143 vinyetes que constaten com perduren temes importants com: les dificultats per accedir a l’habitatge, el paper de la dona o la corrupció política.
Del 9 al 19 d’octubre se celebrarà la cita anual amb el cinema fantàstic a través de la programació d’una àmplia selecció de títols que il·lustren el panorama actual del gènere a escala nacional com internacional.
La regidoria de Turisme implementarà en els propers mesos una nova eina digital, amb la que empreses i serveis turístics podran autoavaluar l’accessibilitat dels seus establiments en diferents categories, com la visual, l’auditiva o la mobilitat.
Les sol·licituds es poden presentar telemàticament a través del web tramits.sitges.cat
Els abonats a les plaques solars d’instal·lacions municipals han tingut un estalvi d’entre 130 i 210 euros de mitjana l’any per connectar-se a aquest servei.
L’espai Jove instal·larà el 19 de juliol un tobogan aquàtic. D’11 a 17 h per a joves i infants (a partir de 6 anys). La proposta és fruit del projecte treballat pel V Consell d’Adolescents.
Un any més, els actes principals de la celebració seran la processó de les barques que sortirà a les 7 de la tarda del Port de Sitges-Aiguadolç, la cantada d’havaneres i el rom cremat
El Govern Municipal vol fer públic que ha finalitzat el termini per presentar ofertes per a l'adquisició de les instal·lacions del Consorci del Club Natació Sitges, sense que no se n'hagi presentada cap. L'Ajuntament i el Club Natació Sitges, representat pel seu Administrador Concursal, es reuniran breument per consensuar el nou escenari.
La Junta de Govern Local aprova la convocatòria per a l’atorgament d’ajuts municipals per la campanya 2025 de la Inspecció Tècnica de l’Edifici als edificis del municipi.
La temporada d’estiu permet tornar a baixar l’índex d’atur a Sitges gràcies a la contractació que s’ha fet durant el mes de juny. La taxa s’ha situat en un 6,46% que representa 874 persones aturades.
Una jornada institucional i professional reuneix un centenar de professionals del sector MICE per reconèixer dues dècades de trajectòria i mirar cap al futur de la destinació.
Els sitgetans i sitgetanes es podran apropar fins a l’equipament en horari de matí i tarda per fer les seves donacions solidàries.
L’autor de la imatge és el dissenyador gràfic sitgetà Carlos Izquierdo Capo. La presentació del programa d’actes i la resta de protagonistes de la Festa Major 2025 es farà el dijous 31 de juliol al Baluard Vidal Quadras
AJORNADA FINS AL 19 DE JULIOL A CAUSA DEL MAL TEMPS PREVIST PER A AQUEST DISSABTE. La proposta és fruit del projecte treballat pel V Consell d’Adolescents.
Les persones interessades poden presentar telemàticament les sol·licituds a través d'aquest web
Els dos pilars fonamentals són la recollida selectiva i la neteja dels carrers. L’objectiu és aconseguir un model més sostenible i eficient.
Les escoles Esteve Barrachina, Miquel Utrillo i Agnès de Sitges obren els seus patis els caps de setmana (dissabtes i diumenges) del mes de juliol de 18:30 a 20:30 h. A l’agost aquests espais estaran oberts tots els dies de la setmana amb el mateix horari.
Professionals de la investigació duen a terme aquesta setmana la campanya de mostreig, clau per comprendre i protegir els ecosistemes litorals i els recursos hídrics. L’estudi no afecta les persones que van a la platja, que podran continuar banyant-se i gaudir de l’espai amb total normalitat.