2. Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar els clients setembre 2021
OBJECTIUS:
Treballarem amb les 5 millors estratègies que pots aplicar perquè la teva empresa gaudeixi d’una cartera de clients fidels. Estratègies d'èxit sobre com convertir als teus clients en clients habituals, i que recomanin la teva marca a tota la seva xarxa de contactes.
CONTINGUTS:
- Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat
- Entendre que la fidelització de clients és una forma d'assegurar-nos les vendes ja que és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un client nou compri. A més, el consumidor que realitza una segona compra gasta tres vegades més que el nou i fins a cinc vegades més si repeteix una tercera.
Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora:
- Conèixer i personalitzar l’atenció al client
- Servei postvenda
- Manteniment
- Garanties
- Upp- selling
Experiències d’usuaris a un nivell superior:
- Petits detalls que marquen la diferència
- Mantenir una coherència de marca:
- Compartir el missatge
Comunicació amb el client:
- Interactuar amb el client per saber què vol i què pensa
Diferenciació:
- Què podem oferir que ens faci únics
- Arriba el moment de posar-se en acció. Treballarem amb les 4 tècniques per excel·lència i també veurem exemples creatius d'empreses amb èxit
Programes de fidelització i descomptes:
- Tipus i característiques dels diferents programes
Vendes Vips:
- Venda privada i exclusiva
Factors Sorpresa:
- Invitacions, detalls i accions especials
Canals de comunicació àgils:
- Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes social etc...
Dates de realització: 6, 8, 13 i 15 de setembre 2021
Horari: de 15 a 17 h
Durada total: 8 hores
Format Telemàtic i Gratuït
Termini d'inscripció: del 17 d'agost al 6 de setembre 2021
Places limitades
Un cop finalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç per accedir al taller en línia.