Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

2. Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar els clients setembre 2021

OBJECTIUS:

Treballarem amb les 5 millors estratègies que pots aplicar perquè la teva empresa gaudeixi d’una cartera de clients fidels. Estratègies d'èxit sobre com convertir als teus clients en clients habituals, i que recomanin la teva marca a tota la seva xarxa de contactes.

CONTINGUTS:

- Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat

- Entendre que la fidelització de clients és una forma d'assegurar-nos les vendes ja que és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un client nou compri. A més, el consumidor que realitza una segona compra gasta tres vegades més que el nou i fins a cinc vegades més si repeteix una tercera.

Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora:

- Conèixer i personalitzar l’atenció al client

- Servei postvenda

- Manteniment

- Garanties

- Upp- selling

Experiències d’usuaris a un nivell superior:

- Petits detalls que marquen la diferència

- Mantenir una coherència de marca:

- Compartir el missatge

Comunicació amb el client:

- Interactuar amb el client per saber què vol i què pensa

Diferenciació:

- Què podem oferir que ens faci únics

- Arriba el moment de posar-se en acció. Treballarem amb les 4 tècniques per excel·lència i també veurem exemples creatius d'empreses amb èxit

Programes de fidelització i descomptes:

- Tipus i característiques dels diferents programes

Vendes Vips:

- Venda privada i exclusiva

Factors Sorpresa:

- Invitacions, detalls i accions especials

Canals de comunicació àgils:

- Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes social etc...

Dates de realització:  6, 8, 13 i 15 de setembre 2021

Horari: de 15 a 17 h

Durada total: 8 hores

Format Telemàtic i Gratuït

Termini d'inscripció: del 17 d'agost al 6 de setembre 2021

Places limitades

Un cop finalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç per accedir al taller en línia.